Monday, April 12, 2010

Shop From Home

Duduk rumah pun boleh mengirai duit. Di sini dan di sini (tapi rambut masih tak tutup tutup gak!).

Nak jugak try walaupun instinct kata mesti muka nampak boolat. Tengok model-model pakai cantik molek jer. Harapan saya agar kelihatan cantik molek seperti mereka juga ;-)

Tapi kann... pagi spend duit kat situ, tiba-tiba petang tadi terjumpa duit besar kat dalam poket seluar. Ok lah tuu kan ;-)


4 comments:

Drama Mama said...

haaa dah jumpa duit besar apa kata beli lagi!hahahaha

aizuraawang said...

hahahahaha... ok gak tuh! ;-)

pu3natul said...

oh awak pun dah terjebak? kita masih lom berani.

aizuraawang said...

hahahahhahaa...kita tak pernah try... teringin!! kalau tak cantik kita pass kat awak jer laaa... hihihihihi... your face is smaller than mine.